play phone device-mobile location2 search plus dash down_arrow cross chevron-down chevron-up chevron-left calendar device-camera

Customer reviews of Jgm Motors Ltd

At Jgm Motors Ltd we pride ourselves on the great service we provide to all of our customers. We understand that buying a car can be a daunting prospect, so we strive to make the buying process as simple and hassle-free as possible.

But don't just take our word for it, see what some of our customers have to say about us...

Write a review

Jgm Motors Ltd

Jgm Motors Ltd
5
4.2

Based on 5 customer reviews

Powered by


  • 5

    unhappy would of been customer

    By elaine c on 11 November 2017 | Purchase not verified

    Well i carn't say as i got the pleasure of meeting anyone at garage . We was suppose to be viewing a car tomorrow when my husband noted price had increased by 500 pound when he messaged them to ask why he got a phone call saying car had been sold funny how its exactly the same number plate at the higher price ?

    Reply from Jgm Motors Ltd on 16/11/17

    Dear Customer, You rang to say you would come to view vehicle the following day. We asked if you would like to leave e refundable deposit to hold the vehicle. You did not wish to do this , and the car was sold the same day at the price at which you had originally seen it advertised . We are unable to hold a vehicle without a deposit, as I am sure you will understand.


  • 5

    Great experience, great family, great service!

    By Luke C on 02 October 2017 | Purchase not verified

    Bought a used car from JGM, very helpful and stick to their word on the warranty. Car worked fine when got it however mechanically failed shortly after through no fault of the company, no issues in returning it to be fixed. Great service and great family! Highly reccomend and will definitely use again!


  • 5

    Good old fashioned service

    By Helen C on 12 April 2017 | Purchase not verified

    Although the satnav took us straight there, it didn't look much like a garage, I found everybody very professional and so helpful. They are straight to the point and you don't get any smarmy salesman chatter. I love my little car,(Mercedes SLK) it’s perfect. Also I would like to thank all the family for the good old fashioned service we received when buying the car. If you want a good car and a straight answer this is the place to go.


  • 5

    Very Helpful-Very Friendly

    By Susan R on 12 April 2017 | Purchase not verified

    I bought a car from Jgm Motors a short while ago and the whole experience has been great.Car is going superb and the after sales service is second to none.Would highly recommend!


  • 5

    Good dealer

    By Paddy M on 14 March 2017 | Purchase not verified

    Great people Joe and Gary were straightforward and sold me a good car (Dodge Nitro) at a fair price. Highly recommended, especially if you are looking for something out of the ordinary.


Jgm Motors Ltd

Telephone:
0191 3723003 07436 589130

Opening times

Monday 09:00 - 18:30
Tuesday 09:00 - 18:30
Wednesday 09:00 - 18:30
Thursday 09:00 - 18:30
Friday 09:00 - 18:30
Saturday 09:00 - 16:30
Sunday Appointment Only

Jgm Motors Ltd

Address:
COALFORD LANE FARM,
LITTLETOWN,
DURHAM,
COUNTY DURHAM,
DH6 1RD